"Ce obligatii are colectorul cand debitorul pretinde ca nu datoreaza debitul?
In toate cazurile in care un debitor pretinde telefonic ca nu datoreaza debitul catre clientul nostru, i se va cere sa emita un punct de vedere in scris prin e-mail si/sau fax de la acesta, astfel incat, conform regulamentului nostru de lucru, sa il prezentam spre analiza clientului. Va trebui sa se explice de catre colector debitorului, faptul ca, este avantajos pentru el sa faca o reclamatie scrisa care sa o trimita catre noi prin fax/ e-mail, intrucat din momentul in care primim reclamatia lui si pana la data la care clientul ne emite un raspuns scris fata de reclamatia debitorului, procedurile de colectare a debitului derulate de noi se suspenda . Se va preciza obligatoriu debitorului de catre colector faptul ca nu se tine seama de reclamatiile verbale.Colectorul este de asemenea obligat sa indice debitorului adresa lui de e-mail si /sau numarul de fax unde trebuie sa trimita reclamatia si eventualele acte doveditoare, si sa il atentioneze ca trebuie sa o formuleze in atentia lui nu a altcuiva."

"Ce obligatii are colectorul cand debitorul pretinde telefonic ca nu cunoaste identitatea clientului-creditor si nu este el debitorul?
In toate cazurile in care un debitor pretinde telefonic ca nu cunoaste identitatea clientului-creditor si/sau ca nu este debitorul cautat de noi, i se va cere sa emita un punct de vedere in scris prin e-mail si/sau fax de la acesta, astfel incat, conform regulamentului nostru de lucru, sa il prezentam spre analiza clientului. Va trebui sa se explice de catre colector debitorului, faptul ca, este avantajos pentru el sa faca o reclamatie scrisa care sa o trimita catre noi prin fax/ e-mail, intrucat din momentul in care primim reclamatia lui si pana la data la care clientul ne emite un raspuns scris fata de reclamatia debitorului, procedurile de colectare a debitului derulate de noi se suspenda . Se va preciza obligatoriu debitorului de catre colector faptul ca nu se tine seama de reclamatiile verbale.Colectorul este de asemenea obligat sa indice debitorului adresa lui de e-mail si /sau numarul de fax unde trebuie sa trimita reclamatia si eventualele acte doveditoare, si sa il atentioneze ca trebuie sa o formuleze in atentia lui nu a altcuiva."

"Ce obligatii are colectorul cand debitorul pretinde ca a achitat debitul catre clientul-creditor?
In toate cazurile in care un debitor pretinde telefonic ca nu datoreaza debitul catre clientul nostru intrucat a achitat deja debitul, i se va cere sa emita un punct de vedere in scris prin e-mail si/sau fax de la acesta, astfel incat, conform regulamentului nostru de lucru, sa il prezentam spre analiza clientului. Se va preciza debitorului faptul ca, in mod obligatoriu la reclamatie va trebui sa ataseze actele prin care demonstreaza plata debitului si sa se refere la aceste documente cu indicarea seriei/numarului si datei lor in reclamatia trimisa la noi .Va trebui sa se explice de catre colector debitorului, faptul ca, este avantajos pentru el sa faca o reclamatie scrisa care sa o trimita catre noi prin fax/ e-mail, intrucat din momentul in care primim reclamatia lui si pana la data la care clientul ne emite un raspuns scris fata de reclamatia debitorului, procedurile de colectare a debitului derulate de noi se suspenda . Se va preciza obligatoriu debitorului de catre colector faptul ca nu se tine seama de reclamatiile verbale.Colectorul este de asemenea obligat sa indice debitorului adresa lui de e-mail si /sau numarul de fax unde trebuie sa trimita reclamatia si eventualele acte doveditoare, si sa il atentioneze ca trebuie sa o formuleze in atentia lui nu a altcuiva."

"Ce obligatii are colectorul cand debitorul solicita telefonic sau in scris sa nu mai fie deranjat?
- Colectorul a contactat debitorul telefonic : [a] debitorul solicita telefonic sa nu mai fie deranjat - in acest caz colectorul va inscrie in software-ul de colectare UPR acest lucru, indicand numarul de telefon al debitorului la care a purtat convorbirea; il va informa pe debitor ca in acest caz colectarea amiabila va inceta si va fi actionat in judecata de avocatii clientului-creditor; [b] debitorul formuleaza cerere scrisa sa nu mai fie deranjat - se va inscrie in software-ul de colectare UPR prin scanare adresa primita de la debitor si cazul se va propune managerului de caz pentru urmarea cailor procesuale
- Colectorul a contactat in scris prin e-mail / fax / posta debitorul : avem situatiile [a] debitorul solicita telefonic sa nu mai fie deranjat - in acest caz colectorul va inscrie in software-ul de colectare UPR acest lucru, indicand numarul de telefon al debitorului la care a purtat convorbirea; il va informa pe debitor ca in acest caz colectarea amiabila va inceta si va fi actionat in judecata de avocatii clientului-creditor;b] debitorul formuleaza cerere scrisa sa nu mai fie deranjat - se va inscrie in software-ul de colectare UPR prin scanare adresa primita de la debitor si cazul se va propune managerului de caz pentru urmarea cailor procesuale."

"Ce obligatii are colectorul cand contacteaza telefonic un debitor?
- colectorul va informa debitorul despre faptul ca lucreaza la agentia de coelctare debite Urban si Asociatii , urmata imediat de mentiunea legata de faptul ca "este posibil ca discutia telefonica sa fie inregistrata" si va cere acceptul debitorului pentru continuarea discutiei;
- daca debitorul isi da acceptul pentru continuarea discutiei telefonice, colectorul va informa debitorul despre numele clientului-creditor , suma care o datoreaza si va cere raspuns de la debitor privind : [1] data cand va opera plata; [2] va solicita debitorului sa trimita prin e-mail/fax/posta dovada platii la momentul efectuarii ei;
- colectorul va informa debitorul asupra faptului ca, este posibil , ca in cazul in care nu plateste debitul datorat, cazul sa fie inaintat avocatilor pentru a fi deferit instantelor de judecata
- colectorul va inscrie textul convorbirii in fisierul dosarului respectiv din softul de colectare debite UPR"

User:
Password:
Nu ai inca cont ? Acum trebuie sa iti
creezi unul si si sa devii membru.


Vrajitorul.eu



Afisari unice totale: 551.578
Afisari unice astazi: 104
 
 
 
 
Tepe de la angajatori
Urban si Asociatii ofera posibilitatea
pentru orice persoana din Romania,
sa raporteze orice inselaciune
financiara catre autoritatile fiscale
Aboneaza-te la Newsletter
 
Nume:
 
E-mail:
 
 

 
 

Curs valutar BNR : 25-06-2017
Euro .......... 4.4439 RON
Dolarul SUA .......... 4.1516 RON
Francul elvetian .......... 4.0971 RON
Lira sterlina .......... 6.3552 RON
din

in

suma

rezultat