Credeti ca serviciul : " Monitorizare Insolventa " , oferit de Vrajitorul.Eu , va este util in recuperarea debitelor ?
Da
 
 
 57%
 
Nu
 
 
 43%
 


Partener logo

*}

Ina Moldoveanu Ina Moldoveanu
Urban Iulian Iulian Urban
Urban Iulian Viorel Urban
Balan Bogdan Balan Bogdan
Filip Lepus Filip Lepus
Stelian Negrea Stelian Negrea

picture
MONITORIZARE CLIENTI / RAPOARTE BONITATE CLIENTI - No. 31472/2012-07-03

Marti 3 Iulie 2012

   Va invitam sa va verificati partenerii de afaceri lunar cu ajutorul serviciului de Monitorizare Clienti sau cu ajutorul Rapoartelor de Bonitate, care va vor oferi o imagine de ansamblu asupra solvabilitatii clientilor Dvs.



Verificarea partenerilor de afaceri este vitala pentru a preveni posibilele situatii de neplata ce pot aparea in activitatea Dvs.



Cel putin trei sferturi din totalul cazurilor de afaceri finalizate cu neplata debitelor au drept cauza creditorii, care au initiat si derulat schimburi comerciale cu parteneri despre care stiau - in termeni financiari  foarte putin sau nimic.



Practic, nu exista nici un indiciu vizibil care sa atraga atentia unui om de afaceri asupra posibilei lipse de solvabilitate a solicitantului unui credit comercial. Ca atare, se impune verificarea starii economico-financiare a viitorului partener.




Serviciul de monitorizare clienti

In conditiile cresterii numarului incidentelor de plata si a falimentelor, ca o masura de protectie a afacerii dumneavoastra, Urban si Asociatii recomanda intotdeauna verificarea prealabila a partenerilor de afaceri inainte de o tranzactie.
Cu o vasta experienta in domeniu, Urban si Asociatii va prezinta un serviciu obiectiv si esential pentru afacerea dumneavoastra care va ofera informatii vitale despre solvabilitatea colaboratorilor, furnizorilor si angajatilor. Acest serviciu Urban si Asociatii are grija sa fiti in permanenta informat cu privire la modificarile care intervin intr-o companie care prezinta interes.

Pe scurt, va informam la un interval pe care il stabilim de comun acord cu privire la:

  • Rating Financiar - solvabilitatea, lichiditatea si profitabilitatea firmei;

  • Limite Plati la Termen - sume in functie de termenele de plata;

  • Raport CIP - cuprinde incidentele de plata cu bilete la ordin si cecuri din ultimii 7 ani;

  • Raport RECOM - situatia juridica a firmei, asociatii, administratorii;

  • Raport Datorii Restante la Bugetul de Stat si la creditori din baza de date a societatilor de recuperari creante;

  • Buletin de Insolventa conform datelor furnizate de Ministerul Justitiei;

  • Gajuri, credite si leasing;

  • Suport permanent pe telefon sau e-mail;





Rapoarte de bonitate



Raportul de bonitate este o suma de informatii de afaceri care prezinta, in ansamblu, sanatatea economico-financiara a unei firme, la un moment dat. Raportul este usor de citit, putand fi parcurs de orice persoana interesata, fara a fi nevoie de cunostinte juridice sau economice. Prin aceste rapoarte ajutam clientul sa ia o decizie.

Puteti alege intre urmatoarele tipuri de rapoarte de bonitate/credit:







RAPORT PERSOANE JURIDICE



Raport simplu:



  • Rating Financiar - solvabilitatea, lichiditatea si profitabilitatea firmei.

  • Limite Plati la Termen - sume in functie de termenele de plata.

  • Raport CIP - cuprinde incidentele de plata cu bilete la ordin si cecuri din ultimii 7 ani.

  • Raport RECOM - situatia juridica a firmei, asociatii, administratorii.

  • Raport Datorii Restante la Bugetul de Stat.

  • Buletin de Insolventa conform datelor furnizate de Ministerul Justitiei.


Termen de livrare – maxim 1 ora
Raport complex:



  • Rating Financiar - solvabilitatea, lichiditatea si profitabilitatea firmei.

  • Limite Plati la Termen - sume in functie de termenele de plata.

  • Raport CIP - cuprinde incidentele de plata cu bilete la ordin si cecuri din ultimii 7 ani.

  • Raport RECOM - situatia juridica a firmei, asociatii, administratorii.

  • Raport Datorii Restante la Bugetul de Stat.

  • Buletin de Insolventa conform datelor furnizate de Ministerul Justitiei.

  • Echipa de conducere a firmei (nume, pregatire profesionala, angajati) si date de contact ale acestora

  • Scurt istoric al firmei de la infiintare pana in momentul documentarii

  • Date referitoare la managementul societatii;

  • Informatii despre asociati;

  • Alte Societati comerciale in care asociatii detin sau au detinut functii sau actiuni;

  • Aparitii in mass-media;

  • Marci avute sau nume comerciale;




Termen de livrare – maxim 24 ore





RAPORT PERSOANE FIZICE

  • Date de contact

  • Functii detinute in decursul timpului

  • Locuri de munca avute in trecut

  • Societatile comerciale unde este actionar/administrator sau in care detine alte functii

  • Tipuri de afaceri derulate

  • Prezenta in media sau in alte medii de comunicare

  • Litigii in care este implicat

  • Credite bancare contractate

  • Alte aspecte (in functie de natura solicitarii clientului)


Termen de livrare – maxim 24 ore




RAPORT EXTERN



  • Date financiare si juridice despre societate

  • Date de contact

  • Managementul companiei si persoane de decizie

  • Descrierea activitatilor desfasurate

  • Produse si servicii oferite

  • Marcile inregistrate si nume comerciale


Asteptam solicitarile Dvs. pe e-mail: rapoarte@urbansiasociatii.ro / vanzari@urbansiasociatii.ro sau la telefon: 0728728800 / 0728728870


User:
Password:
Nu ai inca cont ? Acum trebuie sa iti
creezi unul si si sa devii membru.


Vrajitorul.eu



Afisari unice totale: 579.741
Afisari unice astazi: 413
 
 
 
 
Tepe de la angajatori
Urban si Asociatii ofera posibilitatea
pentru orice persoana din Romania,
sa raporteze orice inselaciune
financiara catre autoritatile fiscale
Aboneaza-te la Newsletter
 
Nume:
 
E-mail:
 
 

 
 

Curs valutar BNR : 20-09-2017
Euro .......... 4.4439 RON
Dolarul SUA .......... 4.1516 RON
Francul elvetian .......... 4.0971 RON
Lira sterlina .......... 6.3552 RON
din

in

suma

rezultat